This is about Me !

My photo
I am a programmer.

Thanks for visiting my blog, I hope you will be getting something from this. I would like to share what I knew and please you could be reshared what you knew.

www.facebook.com/Kyaw Bo Lin

Friday, January 18, 2013

လက္ေတြ႕အသံုးခ် ႐ံုးသံုးအဂၤလိပ္စာ (အစည္းအေဝးေခၚယူရာမွာ အသံုးျပဳႏိုင္တဲ့ စကားစုမ်ား)..

အစည္းအေဝးေခၚယူရာမွာ အသံုးျပဳႏိုင္တဲ့ စကားစုမ်ား ႏွင့္ စတင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ပါစကားစုမ်ား ကို ႏႈတ္ျဖင့္ေျပာရာ၌ ျဖစ္ေစ၊ စာျဖင့္ေရးသားရာမွာျဖစ္ေစ သင့္ေတာ္သလို အနည္းငယ္ျပင္ဆင္သံုးစြဲႏိုင္ပါတယ္။

Asking for a meeting
အစည္းအေဝးျပဳလုပ္ရန္ခ်ိန္းဆိုျခင္း

-Could we schedule a time to meet next week?
ေနာက္အပတ္မွာေတြ႕ဖို႕ အခ်ိန္သတ္မွတ္ၾကမလား?

-I’d like to schedule a meeting as soon as possible.
ကြၽန္ေတာ္ အစည္းအေဝးလုပ္ဖို႕ အျမန္ဆုံး အခ်ိန္သတ္မွတ္ခ်င္ပါတယ္။

-Can we meet and go over this together?
ကြၽန္မတို႕လူခ်င္းေတြ႕ျပီး ဒီကိစၥကိုေဆြးေႏြးၾကရေအာင္လား?

-Perhaps we could meet and go over the details in person?
ကြၽန္ေတာ္တို႕ လူခ်င္းေတြ႕ျပီး အေသးစိပ္အခ်က္အလက္ေတြကို ေဆြးေႏြးၾကရရင္မေကာင္းဘူးလား?

Suggesting a meeting time
အစည္းအေဝးျပဳလုပ္ရန္အခ်ိန္အၾကံျပဳျခင္း

-How about Monday at nine?
တနလၤာေန႕ နံနက္ ကိုးနာရီမွာ ေတြ႕လို႕ရမလား?

-How about sometimes after lunch?
ေန႕လယ္စာစားျပီး တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ဆိုရင္ေရာ?

-Could we meet next week?
ေနာက္အပတ္မွာကြၽန္ေတာ္တို႕ေတြ႕ၾကရေအာင္လား?

-Can I suggest 7:30 on Thursday evening?
ၾကာသပေတးေန႕ ညေန ခုႏွစ္နာရီခြဲ မွာေတြ႕မယ္ဆိုရင္ေရာ?

-Would half past five suit you?
ငါးနာရီခြဲဆိုရင္ေရာ အဆင္ေျပမလား?



Saying that you aren’t able to attend
အစည္းအေဝးအားမတက္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာရာ၌ သံုးေသာ စကားစုမ်ား

-Sorry I can’t make it then.
စိတ္မေကာင္းပါဖူး ရွင္။ ကြ်န္မအဲဒီအခ်ိန္မလာႏို္င္ပါဘူး။

-I’m afraid I have another appointment then.
အားေတာ့နာပါရဲ႕။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္မ အဲဒီအခ်ိန္မွာ အျခားအစည္းအေဝး အတြက္ခ်ိန္းဆိုထားျပီးသား ရွိေနလို႕ပါ။

-I’m a bit tied up then. How about another time?
အဲဒီအခ်ိန္ မွာ ကြၽန္ေတာ္ အလုပ္ နည္းနည္း မအားျဖစ္ေနမယ္။ ေနာက္တစ္ခါမွ ေတြ႕ၾကရေအာင္လား။

Saying that you can attend
အစည္းအေဝး တက္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာရာ၌ သံုးေသာ စကားစုမ်ား

-Sounds good.
ေကာင္းသားပဲ။

-Yes, that works for me.
ေကာင္းပါျပီ။အဲံဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ ကြ်န္မ အတြက္ အဆင္ေျပပါတယ္။

-Yes, that would be fine.
ဟုတ္ကဲ့။ အဲဒီအစီအစဥ္ေလး အဆင္ေျပမယ္။

Confirming the day and time
အစည္းအေဝးျပဳလုပ္ရန္ အခ်ိန္ ႏွင့္ ေနရာအား အတည္ျပဳရန္ အသံုးျပဳေသာ စကားစုမ်ား။

-See you on Monday at seven.
တနလၤာေန႕ နံနက္ ခုႏွစ္နာရီမွာ ျပန္ေတြ႕မယ္ေနာ္။

-So, I look forward to seeing you on Tuesday at four.
ကဲ…ဒါဆိုရင္ အဂၤါေန႕ ေန႕လည္ ေလးနာရီမွာ ခင္ဗ်ားနဲ႕ေတြ႕ဖိုကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္။


Myanmar Network http://www.myanmar-network.net/forum/topics/3423487:Topic:125467#ix...


No comments:

Post a Comment