This is about Me !

My photo
I am a programmer.

Thanks for visiting my blog, I hope you will be getting something from this. I would like to share what I knew and please you could be reshared what you knew.

www.facebook.com/Kyaw Bo Lin

Tuesday, December 25, 2012

ကိုယ္ Gmail Account ကို သူ မ်ား ခိုး သံုး ေန သ လား ဆို တာ သိ ခ်င္ ရင္

Gmail Account password ကို သူ မ်ား သိ ျပီး ၀င္ သံု း ေန သ လား ဆို တာ..

Gmail ကို Sign In လုပ္ ျပီး ေအာက္ ဆံုး နား ေလာက္ မွာ Last LogIn Activity ဆို တာ ရွိ ပါ တယ္

Gmail က ေနာက္ ဆံုး LogIn ၀င္ တဲ့ IP address ကို အ လို အ ေလ်ာက္ မွတ္ ထား ေပး တာပါ.

ဒါ ေၾကာင့္ ကိုယ္ Gmail SignOut မ လုပ္ ခင္ ခု ၀င္ သံုးေန တဲ့ စက္ ရဲ ့ IP address ကို မွတ္ ထား ရ မွာ ျဖစ္ ပါ တယ္.

(လက္ ရွိ သံုးေန တဲ့ စက္ ရဲ ့ IP ကို သိ ခ်င္ ရင္ Last account activity: 1.5 hours ago on this computer.  Details ) မွာ Details ဆို တာ ကို Click လုပ္ လိုက္ ပါ ။ Activity Information ဆို ျပီ း ေနာက္ ထပ္ Tab တစ္ ခု မွာ This computer is using IP address 203.81.165.195. (Myanmar [burma]) ေအာက္ ဆံုးနား ေလာက္ မွာ ေဖာ္ ျပ ထား ပါ တယ္၊)

ကိုယ္ ေနာက္ တစ္ ခါ ျပန္ ၀င္ လို ့ Last Account Activity မွာ ကို မွတ္ ထားတဲ့ IP မ တူ ေတာ့ ရင္ သူ မ်ား က ၀င္ သံုး ထား ပါ တယ္။


No comments:

Post a Comment